Balkizimmmmm Kızlar bebeğim 11 aylık sürekli kabız oluyo görmediğim doktor kalmadı daha önce de post açtım zaten bunula ilgili bugün yine çok ağladı acile götürdük röntgen çektiler bağırsaklarında bı şey yok temiz dendi lavman yaptılar çocuk cerrahisi ne randevu alıp kolonoskobi yaptırın deidlwr hiç yaptıran var mı bebeğine nasi oluyo çok korkuyordum ya lütfen bana bı şey söyleyin bilen varsa
Noname21 Balkizimmmmm hiç mi normal kaka yapmıyor Gaz çıkarma durumu nasıl Yani kabizligin bir suru sebebi var hemen kolonoskopi demelerine şaşırdım
Minnakkk Balkizimmmmm benim oglum da ek gıdaya gectiğimizden beri 4 5 gunde bir yapıyor kakasını. İlk zamanlar 9 10gun oldugunu biliyorum sindirim sistemi ile alakalı kıvamı sert olmadıktan Sonra kabız diyemeyiz Dedi gastro bize. Gercekten de o kadar uzun sure de yapmasına ragmen kıvamı gayet yumusak oluyor sizin kıvamı nasıl cunku kıvam onemli
Felfena Balkizimmmmm makattan hortum gibi bir şey ile kamera salıyorlar yaptırmadan önce başka şeyler de deneyin derim
tosbikannesiiiiiii Ben endoskopi olmuştum midemin içine kadar kamera yollamışlardı kolonoskopi de de makattan salıyorlar galiba b12 eksikliğim vardı düzelmiyordu midemde bişey olabileceğini söylediler ama bişey çıkmadı boşu boşuna yaptılar
Balkizimmmmm Minnakkk kıvamı çok sert yani bildiğin sert dolu dolu hiç kaka yapmiyo bağırsak düzenleyici kullandım yine gecmiyo naoacagimi şaşırdım
Marianne Balkizimmmmm mama markasını değiştirmenizi tavsiye ederim. sma optipro çok kabız yaptı, Aptamil geçtik. kabızlıkta geçti
Minnakkk Balkizimmmmm hmmm o zaman kabız dır. Duphalac kullandınız mı peki rahat yapması acısından ilk biz onu, kullanmıstık
Marianne Balkizimmmmm o zaman hipp combiotik organik geçin derim, kabız yapmayanı bulana kadar çeşit çeşit mama değiştirdim. sma comfort, similac, hipp combiotik organik, evolvia, sma optipro, Aptamil bu şekilde çözdüm.