Kızlar merhaba difenbahya çiçeğim var 2 tane ikisinin de yaprakları sürekli kuruyor anlamıyorum neden olduğunu düzenli sulamaya çalışıyorum bitki besini kullanıyorum direk çeşme suyu değil kurutma makinasindan gelen suyu veriyorum ama yine de kuruyor anlamadım. Büyük saksı ve yeni toprak aldım bugün değiştirmeyi düşünüyorum toprağını ve saksiyi da buyutsem diye düşündüm siz nasıl bakım yapıyorsunuz veya nasıl kurtarabilirim çiçeklerimi? Görsel ekleyeceğim görmeniz için halini.