Mrvmryy ikisini de kullandım (hatta daha bir sürü şey denedim 3.doğumum)sütünüz en başından beri azsa bir işe yaramıyor..Yaradılış olmak sütü az olana yapacak hiçbir şey yok..ha sütünüz vardır ama azaldığını hissedersiniz ya da üzüntü durumu olmuştur azalmıştır o zaman belki işe yarayabilir..