Kızlar oğlumda başını tutamama geriye atma sorunu vardı. Doktorumuz norolojiye göndermişti. doğduktan bı hafta sonra kan alınmıştı bebeğimden oradaki sonuçlardan b12sinin eksik olduğunu bu yüzden olabileceğini söyledi. Her neyse yaklaşık 15 gündür falan kullanıyoruz. Eşimle ben bebeğimin ilk halini bildiğimiz için farkı gorebiliyoruz. Yüz üstü yatirdigimda yada kucağımda belini hafif desteklediğimde kafasını tutabiliyor. Ama sırt üstü yatarken ellerini tutup kaldırmaya çalıştığimfa kafasında hiç bir hareketlilik yok direkt yere salıyor kendini, sarkıyor kafası aşağıya doğru. Bu durumu yaşayan var mı. Sırt üstü ellerinden tutup kaldırmaya çalıştığimdaki davranışı düzelir mi tam olarak ne zaman düzelir ya . Çok üzülüyorum kıyaslama yapmamam gerekiyor biliyorum ama ister istemez çevrenizdeki bebekler ile kiyasliyorsunuz gelisimini