Merhaba arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık 3 4 gündür soğuk soğuk terliyor su gibi oluyor Özellikle emerken ve yatakta terliyor terlediği zaman alnı ve yüzü buz gibi oluyor zaman zaman emmediği zamanlar da bile soğuk terliyor bazen öksürüyor ve bazende butnunu çekiyıor acaba üşütmüş mü yarın doktor randevumuz var ama sizlerede bi sorayim dedim içim hiç rahat değil . Bide az önce 1.5 saat emdi ama hala bütün elini ağzına sokuyor doymuyor mu acaba çok bunaldim