Asya10 2 yaşındaydı oğlum ameliyat olduğumda annem geldi ben kayınvalidemin evinde tek kaldım ameliyattan sonra bi kaç gün. Kayınvalidem de benim evimde kaldı annemle beraber çocuğa ikisi bir baktı benim zaten bakıma ihtiyacım yoktu kafa dinlemeye ihtiyacım vardı 😂 çok rahat geçti bebeğiniz daha çok küçük daha kolay olur. Benimkisi hiç yerinde durmadığı halde bi sıkıntı olmadı ama çocukla zorlanmadım bi engel değildi