Haticerdogan içinizi rahat tutun, ben de o aylarda burada sürekli güvenli bağlanma konularını okuyordum acaba bebeğimle aramda oluşmadı mı beni tanımayacak mı diye :) şimdi 15 aylık ağladıgında bende sakinleşiyor, benimle oynamak istiyor. yemek yemek için bile birine veremiyorum bu sefer bana bakarak ağlıyor al beni diye, yediğimden de bir şey anlamıyorum. Boşuna evham yapmayın bebek annesini illaki tanıyor 👍🏻