dygmrtt Bebeğim 13 aylık olacak üst iki diş sarımtırak lekeli gözüküyor süt lekesi olduğunu düşünüyorum tüm gece emmek istiyor sizlerde varmıydı ilerledi mi fırçalamayada izin vermiyor
eylul19 dygmrtt yumurtada yada süttendur.mutlaka fırcalayın ıelrlemesın bende gecenlerde farkettım hemen daha ayrıntılı temızledım suan yok .zorla temızledım normaldede temızlıyodum yoktu nası oldu bırden korktum gorunce
AYAZIM2021 Bizde 13 ayligiz altta dört disi var bir tanesi o şekilde sararmis demirden die düşünmüştüm ama diğerlerinde bir şey yok sütten olabilir mi yani tüm gece meme ağzında uyuyor benimkide malesef asla fircalatmiyor🙄
dygmrtt AYAZIM2021 Demir damlası da yapıyormuş ama biz hep ocean kullandık sanırım sütten Sarı sarı ve zamanla kararıyor onlar dediler
eylul19 dygmrtt azcık agladı ama oyunla falan agzını actırdım ust dıslerdı ztn .hc actırmıyosa evet bezle sılmeyı deneyebılırsınız oyle daha kolay olur
dygmrtt eylul19 bide tüm gece emiyor ister istemez süt kalıyor :( sabah deneyeceğim gazlı bezli inş giderler üst iki dişte cok belirginleşti cünkü
eylul19 dygmrtt erken mudahale edılınce gıdıyor .aglasa da yapcak bırseyımız yok onların ıyılıgı ıcın ılerde daha kotu sıkıntı olmasındansa mecbur😔evet bnce ıse yarar hem daha rahat temızler fırca acmayınca ust dudagı gırmıyor zorluyor