Miraay benim de sol kolum, parmaklarım, bileğim, dirseğim, omzum ağrıyor. Ağrı dolanıyor resmen oralarda. Ağrı şiddeti 10 üzerinden en fazla üç olur ama korkusu 10 üzerinden 100 ☹️ Hep kalp krizinden korkuyorum sürekli nabzımı kontrol ediyorum hızlı mı değil mi diye. Nefes darlığı artık olmuyor, göğüs kafesindeki daralma da. Onların psikolojik olduğunu kabullendim. Ama ağrıyı kabullenemiyorum bir türlü. Aklıma binbir türlü şey geliyor