Benim kızım da şuan 3 aylık. 40 günün içindeyken yüzü vücudu mahfolmustu herkes isilik dedi ama sesli kaka , kakada mukus ve ufak ufak katı biseyler vardı. Günde 10-12 kere kaka yapiyordu. Şüphelenip doktora götürdüğümde direk alerjik dedi. Alerji doktoruna gittim oda kafama göre süt ve süt ürünlerini kesmemem gerektiğini söyledi. Haftada 2 kere kakada kan görülse dahi normal kabul ediliyormuş ki hiç görmedim Allah’a şükür. Doktor fırınlanmış süt ve sut ürünü yumurta yiyebilecegimi söyledi. Gayet güzel gidiyordu diyet. Geçen haftaya kadar herkesey normale dönmüştü ya ki aşure yediğim günün akşamı sesli kaka ve ful mukuslu görünce çok üzüldüm 😥 içindeki kuru yemiş nohut vs dokunmus olabilir dedi. Kaka sayımız hala artmadı günde 3-4 kere devam ama mukuslu. Bugün yoğurt çorbasına geç dedi doktor içtim inşallah bı sıkıntı olmazz bekliyorum 😥