Merhaba kızlar. Oğlum 9 aylık ek gıda yediremiyorum.Oyunlarlarla oyalayabilirsem bir kaç kaşık yiyor. Onun dışında yemiyor. Nasıl yedirebilirim. Siz neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz?Nasıl sever yemeyi.2 tane de diş çıkardık rahatlamıstir diye düşünüyorum.Dişten dolayı ne kadar reddedebilir ek gıdayı