Birkullanici Kızımın odasını ayırmaya niyetlendim uzun zamandıe ama bir türlü kısmet olmadı , bu haftalarda alcam ama nerden alsam nasıl bişey alsam .kızım 3 yaşına girecek genç odasımı alsam bikereden😅
Kalpsizim33 Birkullanici ben sadece ikisine de birer tane yetişkin (genç) yatağı aldım çalışma masa zaten var gardrop da ortak kullandığım var şuan yeterli diye düşünüyorum biri 3 biri 6 yaş olacak
Minigimm1 Birkullanici biz montessori takım aldık çilek ten baya genç odası gibi, hem şimdi rahat kullanıyor hemde ilerleyen yaşlarda da rahatlıkla kullanır diye düşünüyorum yani tavsiye ederim 😁
AsilPeri Birkullanici Oğlumun beşiğini kardeşine kullanacağım zaman oğluma montessori yatak almıştım. Şuan kızım montessori yatağı kullanıyor oğluma Ikea büyüyen yatak aldık. Dolap ve şifonyerlerini zaten düz ve beyaz tercih etmiştim ben uzun soluklu kullanabilirler diye. Takım almadım. Ikeadan dolap ve şifonyer aldım sadece yatak harici. Çünkü küçük çocukların odalarında eşya fazlalığı sevmiyorum. Oyun oynayacakları alan kalması çok daha iyi oluyor bence. Okul çağında birer çalışma masası alarak odalarını tamamlarız diye düşünüyorum. ☺️
Furug Birkullanici ben oda takımı almadım Pierre cardinden ileride de kıullanacağı bir dolap aLdım baya kullanışlı bir de ikea uzayan yatak bitti gitti :)
GokceOrmanci Ahşap aldım ben gençkende kullansın diye tavsiye ederim koyu gri badanayla çok şık duruyo. Dolap ve 4 kapılı sifonyer olarak aldım.
GokceOrmanci Birkullanici ben geçen sene almıştım erkenden yatak yok internetten aldık biz kurduk. Vala fiyat yalan söylemeyim şimdi ama ikisi 4000 falandı çok uygundu. Ama tam bı genç odası ilerdede kullanması için çok güzel. Yatağında kısmetse odasına geçsin bı ahşap biseyler düşünüyorum.
AsilPeri Birkullanici Oğlumun dolabı ve şifonyeri üç yıl, kızımın dolabı ve şifonyeri ise iki yıl öncesine dayalı bir alışveriş. Fiyatlarını hatırlamıyorum açıkçası zaten aynı fiyatta kaldıklarını da sanmıyorum.. Ben ürünlerin linkini bırakayım size. ☺️ https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/3-7-yas/cocuk-mobilyalari/29123958/minnenluroy-uzayabilen-cocuk-karyolasi.aspx https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/yatak-odalari/komodin-ve-sifonyerler/sifonyerler/20403562/malm-3-cekmeceli-sifonyer.aspx https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/yatak-odalari/gardiroplar/pax-gardirop-sistemleri/39246464/paxforsand-gardirop.aspx
Sevgiguveen Birkullanici ilerde zaten sizin aldıklarınızı beğenmeyecekler o yüzden ben kararsızlıktan almadım bişi eşimin elinden geliyor bız kendimiz yatak yaptık ama odası büyük çift kişilik yatağı var dolapta beyaz bir dolap masa olarak çocuklar için olanı çekmeceli dolap oyuncak dolabı aldım peluş oluncakları toplamak içinse annemin ceyız sandığını kullanıyorum bı guzel boyadım ahşap beyaz boyaya mis :) Yani çok masraf yapmadan geçiş donemini geçircem yoksa mobilyaları atamam 😂😂
Asym33 Birkullanici Canım biz çilekten almıştık ahşap rengi 3 kapaklı dolap bide içinde büyüyen beşik var 7 ay oldu alalı ozaman 7 bin tutmustu
alinsmom1 Birkullanici Geçen hafta Çilek’ten genç odası aldım 2 yaşındaki kızıma . Her şey ateş pahası artık sürekli mobilya alınmıyor sonuçta bende almışken büyüdüğünde de kullansın diye düşündüm 🌸 Yatağın kenarına da korumalık alıcam bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Merve87 Birkullanici ben nokta bebeden almıştım takımini bebek seti vardı ozaman bebek arabasından tutunda yatağı dolabı işte ayriyeten anne yani beşiği falan filan ozaman cok uygundu fiyatı odası da çok güzel oldu şimdi yatağını büyüttük sifonyeri dolabı yatağı beyazlı grili oyuzden baya uzun süre kullanır tek pişmanlığım ben alırken Montessori yatakli takımda vardı ben büyüyebilen yatağı tercih ettim şimdiki aklım olsa.montessori yataklı takımı alırdım..
Melis2021 6 yaşında bi kızım var bende ona genç odası alcam okulada başlayacak 2 kızım var dolabı büyük alcam 2 yatak mı alsam diye düşünüyorum bende diğeri 16 aylık park yatagımzda var