Kızlar selam. Yarın uçağım var. Bir sürü de birşeyler aldım kozmetik vesaire. Bunlar el bagajında kabul olmuyor diye biliyorum. İçeri verdiğim bagaja koyabilir miyim? Daha önce bodrum havalimanında sıkıntı çıkarmışlardı (çok gıcıklardı) el bagajı olmamasına rağmen o takılıyor aklıma o yüzden napıcam diye kara kara düşünüyorum. Nasıl yapayım uçan anneler bana öneride bulunabilir mi?