Deletedmom507 cildiyeye gittik ısrarla nöbet geçirdi mi diye sordu geçirmedi dedik lekeleri takip edin çoğalırsa acil gelin dedi nöbet olursa hiç vakit kaybetmeyin dedi böyle ısrarla nöbeti vurgulaması beni korkuttu sizin bahsettiğiniz hastalık olma ihtimali düşünmeye başladım. Bu tanı için nöroloji doktoru yapabilir mi