Mhy61 Kızlar bebeğim 2 ay 8 günlük 3 kilo doğdu 1 ay önce 4100 gramdı şuan 5200 gram herkese az geliyor psikoljimi bozdular sizce az mı?
Kikiriki Mhy61 çok iyi cnm milleti dinleme zayıf olsa zayıf derler kilolu olsa kilolu derler beğendiremezsin kimseye hayatını
Kuzeymomss Mhy61 allah aşkına doktorunuz eminimki kilosuna iyi diyordur çünkü kilo alımında bir sıkıntı yok. 2 aylık bebek 5200 gram ve 3 kilo doğmuş bir bebek sizce az mı? Milleti niye bu kadar çok takıyorsunuz anlamıyorum
Ozlemyldz06 Mhy61 ay sacmalama cok guzel bakmissin bebegine 2 ayda 2 kilo almis ilk 3 ay bebek her ay 1 kilo almasi cok normal . 1 yasindaa dogum kilosunu 3 e katlamasi lazim seninki 2 ye katlamis sayilir hoc dert etme herkes konusuyo