hasinesoysal Bebegimin bir bacağı özellikle emzirirken sektiriyor 20 saniye falan sürüyor bebeğim 2 aylık ilk defa oldu ellememe rağmen devam etti aralıklarla oldu ama süt içiyordu başka belirti yoktu..
Kuzeymomss hasinesoysal bebeğinizi yine takip edin eğer devam ederse çocuk norolojiye götürmenizde fayda var. Umarım bir sorun çıkmaz🌸
Ekinveannesi hasinesoysal merhaba buradan da paylaşır mısınız sonuçları benim bebegimde de olurdu ama artık çok çok azaldı.
hasinesoysal Ekinveannesi tabiki paylaşırım sizinde dokununca durmuyor mu ve kaç aylık ona gore onuda sorayim
Mavi04 Bizimde ilk 2 ay oluyordu sordum ben doktora. Henüz sinirsel ambulansa gelişmedikleir için ve vücutlarını kontrol edemedikleri için olur dedi. Şuan 4 aylık artık olmuyor
illwait88 Bizim de oluyor daha kısa sürüyor ama emmediği zamanlarda da bazen oluyor bana da normal dediler sadece takip et artarsa uzarsa çoğalırsa getir dediler.
hasinesoysal illwait88 cnm ben noroloji profesör une gönderdim video yu bana sadece yatarken oluyorsa sıkıntı değil olabiliyor dedi ama uyanikken oluyorsa tetkik yapmak lazım haber vereyim dedim
illwait88 hasinesoysal teşekkür ederim ben de takip edicem genelde uykuda eçya da emerken uykuluyken oluyor