Mucizegebelik yazılan yorumlarda sebze çorbası meyve suyu falan gördüm canım . Önce zaten tadım yaptırman gerekiyo . Allah korusun alerjisi çıkarsa daha çok minik çok zor olur . Meyve suyu zaten yüksek oranda şeker içerdiği için daha çabuk pişik olmasına sebep olacağından ileriki zamanlarda izin veriliyo . Kızım 1 yaşında hala hiç vermedim mesela . O çorbalar falan hep 7. Ayda başlanıyo .