Bebegim 2400 dogdu sutum de gelmeyince 2 kiloya dustu simdi 9 aylik 3 ayliktan beri sadece mamayla devam ediyoruz. İnsanlarin emmiyo mu sorusundan geceleri uykum kacti daha cok bitti sutum. Simdi gelisimi gayet guzel. İnsanin icinde kaliyo emzirememek ama gelisimi icin mecburdum ve mamadan sonra kendine geldi resmen