Merhaba anneler 3.5 yaşında oğlum var yeni bir yere taşındık binanın altında oyuncakçı karşıda market ve sokağa çıkmak istemiyorum gibi bişey çünkü her çıktığımız da oyuncak bisiklet veya herhangi bişey isteyip sürekli ağlıyor artık yoruldum gerçekten herkes bize bakıyor oğlum kendini istediklerini almam için bağır çağır parçalıyor ve bir oda her türden oyuncağı bisikleti arabası var zaten bunu yaşıyan çözüm bulan varmı çıkmadan konuşuyorum eve yine ağlayarak oyuncak aldırmış birşekilde dönüyoruz yıprandım psikolojikmen bende elinden tutup sakince yürüyüp gezip gelmek istiyorum ama her çıkşımız bir hüsranla sonlanıyor