Sfybsfyb mamayı neyle veriyordunuz? Biberonla vermeyin.. Ağlayarak memeyi bırakıyorsa meme reddi olabilir.. benim kızım da 3. Ayda ve bi aydır yaşıyoruz malesef:( emmek istememe kısa süre emme bi süre emdikten sonra ağlayarak bırakma garip bişi ya çok yoruldum