Zamansizportakal Kızım 7 aylık 3 aydır bir bakıcı ablamız vardı ve kızım çok seviyordu onu geldiğinde gülüyordu bizim kucağımızdan onun kucağına gidiyordu şimdi ablanın babası hastalandığı için ona bakması gerekiyormuş ve işten ayrılmak istedi bütün düzenimizi oturtmuştuk şimdi yeni bir bakıcı bulsak kızım onu unutur mu ona da alışır mı kendimi yıpratmak istemiyorum ama çok üzülüyorum
2balkiz Zamansizportakal çocuklar çabuk adapte oluyor merak etmeyin, alışma sürecinde yanında olun ⅗ gün alışır
2balkiz Zamansizportakal iki kızımda da 3 bakıcı tecrübem var sorunsuz hallettik, biz tayin olduğumuz için mecburen değişti bakıcıları ama merak etmeyin onlar için önemli olan şefkatli birinin olması 😊
Zamansizportakal 2balkiz çok teşekkürler fikirleriniz benim için çok kıymetli tecrübelerinize güveniyorum🌸
Psikok Siz dramatize ederseniz çocukta etkilenir, ileridede sevdiklerinden ayrılmak zorunda kalacak, süreci güzel yönetirseniz hiç sıkıntı olmaz