Mohterefn02 bize ilk aptamil verdi doktorumuz yok ağzına sürmedi aç durdu ağladı günlerce. Bebelac verdi sonra onu içti çünkü kokusu felan daha iyi aptamile göre ama o da kaka da kan oldu yine bebeğimin o yüzden aptamil kullanicaksn alışır dedi doktorumuz işte pekmez, vanilya surubu, toz vanilya deniyoruz herseyi ama yok içmiyor napicagimizi şaşırdık artık bizde gecemiz gündüzümüz mama yedirmeye çalışmakla geçiyor.