Merhabalar,
6 aylık bir kızım var boyu 69cm kilosu ise 6.440 gram.
Hastaneden 3105 gram olarak çıkmıştık. Boyumuzda 50cm idi.
Doktorumuz bize pirinç unundan muhallebi yap belli bir ölçekde formül mama ekleyip yedir dedi. Tadını beğenmezse pekmez ekleyebilirsin dedi. Kilo alımını arttırır dedi. Bunu yapan varmı? İşe yaradı mı?
Bu arada 5.ayda ek gıdaya başlamıştık. Tadımlık ve 3 gün kuralı ile ilerledik. Bu ayda aynı şekilde devam et dedi.