Kızlar 6900 63 cm geldi bebeğim ama kilo alımı her ay azalıyor her ay 1 kilo alması gerekirken linçlemeyin şimdi gayet iyi diyenler olacaktır bende biliyorum üst sınırda ama doğum kilosu güzeldi ilk ay 1 buçuk 2.bir bu ay yarım kilo almış ama 2.ay grip oldu kızım bu ay sürekli meme reddi ve kabızlık nasıl aşıcam bilmiyorum sağlık ocağının devit 3 ünü verdiğimden beri öyle oldu eski devit 3 ünü dün aldım inş eski düzenine döner mi sizce bide 3 aylık, bebek gece kaç kere gündüz de kaç saatte bir emziriyorsunuz