Asym33 Kizlar bebeğim 3,5 aylık uyurken birden ağlıyor 10 sn ancak sürüyor öyle gazdan açlıktan değil sanki rüyasında birşey görüyormuş gibi bir ağlama başına gelen varmı
eylul19 Asym33 13 aylık kızım arada kahkaha atıyo arada aglıyo 🤣 daha kucuk aylardada olmustu .kısa suruyosa ruyadır .agrısı acısı olsa uzun aglar