Ass Bu uygulama daha 2 gün var olarak hesaplıyor 40 çıkmasına. Halbuki bugün doldu bende uygulama nasl olsa hesaplıyor diye kendim hesaplamdm. Şuan farkına vardım. Şimdi banyosunu ypatrcam. Bir sorun olur mu bu saatler de. Ayriyeten 13 ünde doğdu o günü de sayiyoruz değil mi. Hesaplarken
eyll_544 Ass o günüde saydım ben hep evet yani doğduğu günüde ama uygulama saymıyor, yani biz 15 haziranda doğdu 2ay 7günlüğüz aslında ama uygulama 2ay 6günlük diyor doğrusu nedir valla bilemedim
Ass eyll_544 evet ya uygulama ya güvendi m. Ne yapacağım smdi bilemiorum. Yarın yıkayacağım sorun olir mu 1 günden acaba
Minahanzade Ass ha bi gün önce yıkamışsınız ha bi gün soruna ne fark eder ki ? Batıl bi inanç sonuçta