Kızlar merhaba 27 günlük anneyim göbegim simsiyah kaldı doğum çizgisi siyahlaştı göbeğim siyah kaldı çok huzursuz oluyorum rengini ne açar bilen var mı 2.olarak göğsüm şişti kızardı doktor iltihaplanmış sağ at dedi başına gelen var mı iyileştiğini ne zaman anlayacağım bide sezeryan oldu doğumum kaç gün sonra ağdaya gidebilirim