Kızlar yaşayan yada etrafında görenleriniz varsa bilgilerinizi paylaşır mısınız? Çok korkulacak birsey mi? Tamamen geçer mi çocuk sosyal yaşamında yada yetiskinliginde nelerle karşılaşır? Anne baba tutumları nasıl olmalıdır genel olarak bilgileriniz varsa yazıp yardımcı olur musunuz ?