bebitos Kızlar haftaya işe başlıycam bebegını bırakmak okadar cok zor gelıyorkı bana gecelerı uykum kacıyor çalışmak zorunda olmasam çalışmazdım ama mecbur 😭😭
03saliha06 bebitos 😔😔😔 rabbim sabırını verir inşallah bende başlıycam inşallah hayat şartları canım benim
Busra67 bebitos yaa aynen bende pazartesi basliyorum aklima geldikce burnum sizliyor.herkesin tesellisi tek calisan anne sen degilsin 🙈bu dusunce rahatlatiyor