Arkadaşlar ben diyarbakırda oturuyorum birtane doğru düzgün bir bebek doktoru bulamadım kızım prematüre doğdu 1820 şuan 5 ay 9 günlük bir doktor anne sütü yetersiz mama ver diyor diğeri anne sütü dışında bişey verme diyor bende tadımlık yoğurt kabak havuç falan vermeye başlamıştım bugünde doktor anne sütü dışında birşey vermeyin diyor lütfen bildiğiniz evdende size yardımcı olan bir doktor varsa yardımcı olun