erdeminannesi12 Gerçekten bittim artık her ay hasta mutlaka asla sekmez 17 aylık ve her ay boğaz enfeksiyonu geçirip antibiyotik kullanıyoruz sabahtan beri ateşi yüksek düşmüyor bir türlü var mı bizim gibi olan bağışıklık güçlendirmek için önerileriniz nedir??
Minik_kusummm erdeminannesi12 banaa doktorum antibiyotik onermiyorm cok gerekli olmadıkça bağışıklığı düşürüyor ve sık hasta olmaya sebeb oluyor demişti belki her ay antibiyotik kullanıyor iseniz bu yuzden hasta oluyordur
erdeminannesi12 Minik_kusummm bencede bu yüzden ama antibiyotiksizde iyileşmiyor ne yapıcağımı hiç bilmiyorum