AsLaNiCe Benim kızım üç yaşında şuan ayak numarası 27 bana büyükmüş gibi geliyor üç yaşında olan çocuklarınız kaç numara ayakkabı giyiyor acaba
Dondurmalikahve AsLaNiCe Benim oğlum da tam 3,5 yaşında 26 giyiyor şu an kışa 27 olur mu bilemiyorum ama bence çocuktan çocuğa göre değişiyor
Esdoel AsLaNiCe 32 aylık oğlum 26 giyiyor bence normal. Kızım da 2 ay önce 5 yaşına girdi 30 giyiyor 😂
minnakbaby AsLaNiCe 3 yasina 3 ay kaldi. 24 25 giyiyor. Sizinki danke buyuk gibi ama onemi de yok bence her cocuk farkli sonucta cok takilmayin 😊 bide deichmann da ayak numarasi olcebilirsiniz emin olursunuz numarasindan