Merhaba. 23 aylık Kızım perşembe günü ateşlendi ishal oldu. Doktor kan aldı idrar istedi ama poşet takınca asla yapmadı saatlerce. Cıkarınca yaptı çişi berrak ve kokusuz. Ama pazar sabahından beri anne kaka diye aglıyor ve karnını tutuyor ve zorla cıkarıyor kakasını cıkan kakada ishal. Çişini hala rahatlıkla yapıyor. Sabah gaz surubu aldık biraz kesti ama bir kriz geldi yarım saat agladı. Doktor idrar tahlili yapmak lazım dedi ama asla vermiyor ya böyle bişey basınıza geldimi ishalken zorlanma oldumu. Dün röntgende cekildi gayet güzel dedi doktor. Maflorda kullanıyoruz 5 saattir kakasını kacırmadı. Korkmaya baslıyorum bişey mi atlatıyoruz die.