Yatak ta altını değiştirdim.bezi masaya koyayım derken iki kere dönüp sırt ve kafa kısmı halıya değecek şekilde düştü 😧 biraz ağladı ama korktuğu icin de olabilir cok uzun sürmedi ağlaması.
Şuan meyve yiyoruz göz takibi iyi sizce korkulacak bir durum varmı ? Yine de tedirginim