Acemimom1 Kızlar 24 günlük bebeğim çok gazlı. Eşime bugün bu çayı aldırdım. Turuncu kapak olanı almış farkı nedir mavi kapakla ? Bu çayı Kullanan memnun kalan var mı bide çocuğum mosmor oluyor ağlarken gazdan 😢😢
Nereleregidem Acemimom1 ben içiyorum ama tadını sevdiğim icin 🤗 denk mi geldi bilmiyorum ama bu çayı içmeden önce bebeğim öğlen uykusu uyumuyordu içtikten sonra uyumaya başladı. Denk gelmiş olma ihtimali de var tabi 😊 daha öncesinde de mavi kapakliyi içiyordum belirgin bir fark göremedim açıkçası 🙂
Betul-08 Acemimom1 gaz problemin varsa eğer o kimyonlu rezeneli çay bebeğime çok iyi geldi benim ve sürekli kullanıyorum mavi kapalı olanıda turuncuyuda
Ayse_3434 Canım bende kullanıyorum gazı engelliyor diyorlar ama sanmıyorum benim ki de mosmor oluyot gazdan
Serra_Annesi Ben o zamanlar her gün kimyonlu çay içiyordum. Kaynamış bir bardak suya bir çay kaşığı kimyon atıp karıştırıp ılıyınca için faydası oluyor.
VolkanEmre Canım ona enterogis Damla dene bence tamamen bitkisel bir damla eczaneden alıyorsun özel ama çok etkili ben çocuğum doğduğundan beri onu kullanırım bir araştır sor istersen doktoruna ictigin cayda şifa olsun şimdiden bebikine 🤲