AlyaUrasmoms Kızlar, oğlum 4 aylık oturmaya çok istekli bunu çok belli ediyor. Sizler ne zaman oturtmaya başladınız? Nasıl oturttunuz?
Sedacyln AlyaUrasmoms oturmak istiyorsa kısa süreli olarak oturt canım bende 4. Aydan beri oturtuyorum
Melekbas AlyaUrasmoms bana doktorum 3 aylikken yavas yavas kucaginda basla 2-3 dakika oturt gun gectikce dakikayi arttir demisti birde youtube da osman gonulal diye bir cocuk doktoru var her konuyla alakali videolari var oradan nasil ne kadar oturmasi gerektigine bakabilirsiniz
AlyaUrasmoms Kumpr Sırt üstü kucağımda yatarken kafasını sürekli havaya kaldırıyor. Yüz üstü yatarken kafası hep havada ve hareketleri çok kuvvetli.
AlyaUrasmoms Bebegimm1 Ben de başlayayım en iyisi. Aşırı çaba sarf ediyor. Doktorumuz hiperaktif deyip duruyor zaten 🤦🏻♀️😀 Kısa kısa oturtacağım, teşekkür ederim canım 💐
AlyaUrasmoms Sedacyln Destekli oturtmaya başlayacağım canım, biraz fazla pimpirikliyim o yüzden fikir almak istedim 🤦🏻♀️😂 Teşekkür ederim 💐
Nisakusum AlyaUrasmoms yanlarına destek yastık koyuyom düşmesin diye öyle bı 5dk falan zaten çok oturamiyor hemen aliyom
AlyaUrasmoms Mineoguz 4. ay kontrolüne henüz gitmedik ama bizimle hemen hemen aynı aylarda olan bebişleri oturtuyorlar; ben ne zaman oturtmaya başlasam diye ikilemde kalmıştım. Teşekkür ederim bilginizi paylaştığınz için 🙏🏻💐
AlyaUrasmoms Mineoguz Aynen bunu fazlasıyla belli ediyorlar 🤩 Yat yat nereye kadar değişiklik istiyorlar, keşif zamanı 😅