Merhaba kızlar kızımın doğum günü yaklaşıyor ve eşim kendim ve kayınvalidemgil olacak pasta kesmek istiyorum çok çok sade bi şey olacak nasıl bi elbise tercih etmeliyim acaba fikir verir misin foto çekmek için anı kalsın diye aklımda 1 yazan kıyafetlerden var ama oda çok mu basit bilemedim fikir verirseniz sevinirim