BalkizimBaloglum2 32 haftalik gebeyim hanımlar erkek bebek bekliyorum nasipse doktor sağ böbreğinde büyüme var 10 mm şimdilik takipte kalalim dedi ama ben baya bi korktum başına gelen bilen vs varmi 🥺
Oznuryunus BalkizimBaloglum2 bana yeni hamielykej demişti kaç cm odlugunu dememişsti ama takip edilmesi gerekiyor dedi ve ilerleyen zamanlarda geçti şuan 11 günlük bebeğim ve doktor zaten demişti doğum yapmadan önce büyük ihtimal pipisiyle alakalı dedi ve gerçekten ondanmis 3 aylıkken sünnet ettirin önemli bir şey değil dedi
lceLady BalkizimBaloglum2 doktorunuz takipte ise endişelenmeyin. Benım büyük oglumda vardı takipteydi doktor. Bir cok bebek goruyordum orada.muhtemelen dogumdan sonra nefroloji doktoruna yonlendiricek sizi.siz dogumdan once nefroloji doktoru arayısına girin derim bundan sonraki muane onlar yapacak
merveozkaynak BalkizimBaloglum2 bizimde doktorumu detaylı usg de söyledim takip edildi ama birşey çıkmadı kızım şu an 8.5 aylık genelde geçiyor benim hamileliğimin son aylarında bende de meydana geldi doğumdan sonra geçti
irsemiaa BalkizimBaloglum2 benimde oğlumda hamileyken böbrek genişlemesi vardı daha düşük derecedeydi ama doktor endişelenecek bişey olmadığını söylemişti. Doğumdan sonra geçer dedi ve yeni doğan sünnetini önerdi. Doğumdan sonra kontrolde sorun çıkmadı geçmişti sizde içinizi ferah tutun doktorunuz zaten takibini yapar. 28 günlükken sünnet ettirdik biz sizede tavsiye ederim. Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🌼🧡
BalkizimBaloglum2 Oznuryunus Mrvmryy lceLady merveozkaynak cok teşekkür ederim yorumlariniz icin doktor takipte olalim dogumdan sonra gerekirse ultrasonla bakariz vs dedi ama korktum haliyle
Mrvmryy Benim oğlumda da genişleme var ama korkulacak bişey yok erkek bebeklerde genelde olduğu söylendi doğunca ultrasonla bakıldı 3 kere sorun yok denildi takipte olacak gene de
Caglarass BalkizimBaloglum2 İki bebeğimde de var demişlerdi son zamanlar eşitlendi. Sorun yaşamadık. Doktorum klasik erkek bebek demişti böbrek büyümesini görünce 😊
Teachrr BalkizimBaloglum2 benimde kızımda 7mm vardı ve sıvı toplanaması vardı . O zamanlr bilmiyodum tabi olumsuz bişey duydum diye kahrolmuştum . Ah canım taze anne ben 😊takip edilir içinizi ferah tutun sünnet falan olunca bişeycik kalmaz hayırlısıyla kucağınıza alın . Kızımın daha sonraları takip edildi ve kayboldu bu arada 😊
Masalhilal BalkizimBaloglum2 benim de kızımda vardı ama doğduğunda söyledim doktora hiç öyle bişey yok dedi varsa da geçmiş dedi sizin haftanıza göre de o seviyede genişleme çok az yani riski yok hiç kafana bile takmana değecek bişey değil emin ol doğduğunda geçmiş oluyor korkma ☺️
Miniminnakbebe BalkizimBaloglum2 bizde de görülmüştü doğunca da geçmedi. Araştırıp testler yapıldı böbrek reflüsü olduğu tespit edildi 1 yaşına kadar antibiyotik kullanacak biraz ayrıntılı ve herkeste farklı ilerleyebilen süreçler söz konusu o yüzden hiç kafanızı bulandırmayın akışıma bırakın doktorunuz takip eder zaten. Geçmese bile dermansız bir şey değil merak etmeyin ilk 1 yıl böbrek gelişmeye devam ediyormuş hem. Bize de büyük ihtimalle gerileyecek dediler bakalım🤲
BalkizimBaloglum2 Miniminnakbebe çok geçmiş olsun sizede bende akışına bıraktım bakalım 2 hafta sonra belli olucak
Melekanne91 BalkizimBaloglum2 yegenimde anne karnindaykem vardi demislerdi dogdu hemen baktilar hicbirsey yoktu kalmamisti.ote yandan oglum dogdu 1 buck aylikken enfeksiyon gecirdi sol bobregnde buye oldu takip aldik sonrasinda sunnet ettrdk hemen ve hizla duzeldi hicboseyi kalmadi.sakin korkmayin endiselenmenz cok norml nasil gunler gecrdgmi bi ben bi allah bilir ama dogunca hcbisey kalmama ihtimali var 1 bir ikincide oyle dogsada takibi var.korkmayn rabbim sifa versn🙂