newmom89 Nurse gaz damlası uyku yapar mı , yoksa gazdan dolayı rahatladığı için mi uyuyor. Anlamadım.2 aylık bebeğim .Toplamda 16 saat uyudu günlük.
Eses26- newmom89 Fiyatı ne kadar acaba eczane den mi almıştınız büyük ihtimalle rahatladığı için uyuyordur uyku yapmaz benim bildiğim doktor mu önerdi damlayı yoksa direk eczaneden mi aldınız benim kızım da 1 aylık Gazi war uyku denen bişe yok
Miracinannesi52 newmom89 canım bebeğin daha küçük bu ayda 16 saat uyuması normal benimki de iki buçuk aylık o kadar uyuyor maşallah nazarlanmasın rahat olsun uyusun
newmom89 newmom89 doktor önerdi günde 2 kere 20 damla bizde çok çektik gazdan göbek fıtığı çıktı. 3 gündür çok rahat.eczaneden aldık.