Merhabalar.. Ikıbucuk yasında kendını koca adam sıfatına koyan bır oğlum var. Araba surmeme dahı karısı. Benım ehliyetim var ben surecem dıye bıle aglar.
Artık okadar cok herseye aglıyor ıtıraz edıyor kı dayanacak sabrım kalmadı. Dikkatini dagıt dıceksın ız ama bana donup anne mutfaga gıt ıs yap dıyor. Dusunun onu uyardıgımda. Kuzenı13, yasında onu sıkıştırıyor sacını tutuyor. Elını sıkarak yanlıs oldugununu belirtiyorum. Yok cocuk devam edıyor. Ne yapayım arkadaslar. Coxuk mutlu ailede yasıyor ama bıldıgınız teror estiriyor evde.
Napacam ben