Sema_arya_linda17 Büyüme ataklarında neler yapıyorsunuz anneler bugün bebeğim atak haftasına girmiş sürekli ağlıyor ağlama krizine giriyor uyumuyor yarın 40 günlük olcak siz neler yaptınız büyüme ataklarında oturup ağladım biraz önce hiç iyi değilim 🙁
endoplazmikretikulumiste Sema_arya_linda17 son atak dönemine girmek üzereyim 1-2 haftam kaldı şimdiden stresliyim 1 ay sürecek sırf artık son atak diye kendimi teselli ediyorum . 75.hafta atağı
endoplazmikretikulumiste Sema_arya_linda17 senin gibi ağlamıştım bende 4. Ay atağında oda babalar gibi bir ataktı oda yaklaşık bir ay sürdü sadece kucağımda uyuyordu oturduğumda bile ağlıyordu ne zor günlerdi behhh Allah bebeklerimize sağlık versin gerisi halledilir . Her ataktan çıkınca yeni şeyler yapmaya başlıyorlar en güzeli o oluyor güncelleme iniyor
Sema_arya_linda17 endoplazmikretikulumiste ahh bugün sürekli ağladı böyle devam edecek sanırım bi kaç gün inşallah çabucak biter 😵💫