Kızlar aranizda illaki kredi karti kullananlar vardir.Her ay sonu zorlaniyoruz.Malesef maas bitiyor.Kizim buyudukce masrafida artmaya basladi.Esimde sana bi kredi karti cikarayim belirli bi miktarda lazim olunca falan diye.Daha once hic kullanmadik.Bi zararimi varmi.Borcu hic sevmem.Bu seder isler dahada kotu olsun istemem.Bana bi akil verin.