Cihan-mom bence hiç gitmeyin boşuna. Veli bey bu konuda müthiş bir doktor bana göre. Eşim de aynı fikirde. Hem çok tecrübeli hem de çok ilgili. Kaç kez gittik sonrasında bilmiyorum hiç geri çevirmedi. Bizim için ilk 2 gün aşırı zordu çok ağladı bebeğim. 3.gün bişey yok gibiydi. 1 haftada tamamen iyileşti. Biz düzgün masaj yapamadığımız için pipide yapışıklık olmuştu onu da yine veli bey saniyeler içinde çözdü diyebilirim:)