Sinoom Banyo&mama sandalyesi var e bebekte 4 buçuk aydan beri onu kullanıyorum. Suyu seviyor ama oğlum. Birlikte yapiyoruz her sabah banyoyu. Oturtuyorum onu. Önüne oyuncak veriyorum arada su tutuyorum. Kendimdusumu alıp onu da yıkayıp çıkıyoruz. 2 buçuk aylıktı kendim yıkamaya başladığımda. Öncesinde bebek kuvetinde fileye koyup yikardim. Şimdi hem yaz hem oturabiliyor daha rahat