masumbiranne 8 aylık bebeğim var bugün hızlı gebelik testi yapdim bir çizgi net diğeri çok hafif silik ama oda belli gozukuyo ben galiba hamileyim
2603 masumbiranne sezeryan mı olmustun normal mi benim bebeğim de 7 aylık sezeryan olmustun tekrar hamile olursam sezeryan da sorun olur mu
MinionlarinSevgilisi masumbiranne başıma gelmedi ama laboratuvarda çalışmis bir biyolog olarak söyleyebilirim ki çok çok silik bile olsa çizgi görmeniz pozitif olduğunu gösterir. Mutlaka kan testi de yaptirin emin olmak için.
MinionlarinSevgilisi masumbiranne stres yapmayın bebisiniz varmış Allah hakkınızda hayırlısını gönlünüze göre versin inşallah☺️
masumbiranne endoplazmikretikulumiste ben testi yapdim birakdim nasılsa yokdur diye bir dondum 2 cizgi
masumbiranne 2603 bilmiyorum ama neolursa olsun eyer hamileysem dogururum bu bebeyi ben ama dediğim gibi bilmiyorum
AyMer masumbiranne o bir korunma yöntemi değil arkadaşlar. Bu şekilde olanlar varsa herhangi bir sağlık merkezine uğrayıp bilgi alsın ve size en uygun aile planlaması yöntemi ile korunun yoksa gebelik kaçınılmaz oluyor. Bu arada hayırlısı olsun inşallah hakkınızda 🙏🏻
Fadikkxx masumbiranne zevk suyundan hamile kalmış olabilirsiniz. Görümcem aynı şekil hamile kaldı şuan 7 haftalık hamile. Sağlıkla gelsin. Rabbim göndermiş demekki vardır bir hayır..
masumbiranne AyMer teşekkür ederim bende bilemedim normalde korunuyorduk ilkkez korunmadik geri çekilme oldu oda böyle oldu