Mrvdmrhn
Sağlık ocaginiza danışın en yakın saglik merkezini öğrenin ücretsiz takiyorlar fakat bir uyarıda bulunmak isterim 6.ay da sikayetiniz olmasa bile mutlaka gidip kontrol ettirin ettirilmesi gerekiyormus 6.ayda kontrole gitmedim(yılda 1 kontrol dendi) spiral kaymış suan hamileyim