Ya kusura bakmayın da kimden duyuyorsunuz bunları 2 aylık bebeğe dereotu suyu içirin de böbrekleri iflas etsin yavrucağın. Tövbe yaa.. Nasıl bi cehalet çok sinirleniyorum böyle konuları gördükçe.. bebeğe kimyon yediren mi ararsın şekerli su içiren mi.. Ondan sonra bebeğim kustu şurasında bişy çıktı bilmem ne diye burda şifa arıyorsunuz..dereotu biz yetişkinler için bile alerjen bişey. Bebek bu gazı elbette olacak. Doktorunuza sorun bunun için ilaçlar var bebek te siz de kullanabilirsiniz. Kocakarı kafalarını bi bırakın artık ne olur