Kızlar sizlerden veya tanıdıklarınızdan varmı alım az oluyor ya bende lise mezunuyum hiç umudum yok ama okumak istyorum nasl calıscam onuda tam bilmiyorum cocuguma babannesi bakar o yönden sıkıntıda degilim 3 yasında beraber oturuyoruz zaten ama bilmiyorum beni biraz heveslendirin nolur