duru7 bebeğim on günlük dışarı çıkıp gezmek istiyorum ya en azından akşamları falan🤦🏻♀️ 40 çıkmadan dışarı çıkmanın ne zararı var ki siz çıktınız mı çok bunalıyorum evde
eserekli_kiz11 duru7 😂😂😂 8 saatlik yol bile gittim 😂😂 eski hurafelere inanmamak lazim kendi rahatiniza bakin
oglumuz01 duru7 çık canım ne var bunda ya geri kafalı insanları boşverin mantıken bişey olur mu sence. Sadece anne yeni doğum yaptıgı için bebek te yeni hayata geldiği için mikrop kapma olasılığınız yüksek o yüzden ben çıkmıştım mangal falan
Deletedmom_109 duru7 Şubat doğumlu oğlumla 1 aylık olana kadar en az 10 kere çıkmışızdır. Sonra covid patladı ilk zamanlar korkutum çıkamadık. Eğer korona olmasaydı daha da çıkardım. Evde oturup canınızı sıkılacağına akşam üstün hafif serinlikte çıkın tabii
duru7 oglumuz01 bi kere markete gittim onda bile sen niye çıktın diye soran teyzeler oldu🤣 herkes çok biliyor
src414141 duru7 banada aynısını söyledi bir teyze dün ben kuran kursu hocama sordum teyze yokmuş öyle bişey büyüklerimizin hurafeleriymis dedim kadın fena bozuldu 😅😅
src414141 duru7 bir zararı yok dinende sakıncası yok siz kendinizi nasıl güvende hissediyorsanız öyle yapın ben bebeğim mikrop kapar korkusuyla çıkmadım bir aylık olduk şimdi
Prensesmami duru7 ilk kızımın hastane işleri olduğu için mecbur çıktık kırk mırk hak getirene, ikinci kızımda da çıktım yine mecburiyetten. Bişi olmuyor yani.