Nurguven Arkadaşlar 4 gün önce normal doğum yaptım ama ayaklarım fil ayağı gibi oldu çok acıyor ne yapmalıyım nasıl indirebilirim
Psikolog Nurguven 1 hafta sis kalmisti ama bol bol dinlenip ayaklarini yukari uzatirsan daha hizli bile gecer